vrijdag 3 januari 2014

Terugblik 2013 (Deel II)

Hier is dan de terugblik op het 2e gedeelte van 2013.

Juli

Op 14 Juli had ik in slechts 2 uurtjes vissen 4 snoeken op de kant, dit is qua aantallen de beste ochtend ooit. De vissen varieerde tussen de 36 en de 77cm. We beginnen de foto's met de kleinste.

36cm

57cm

73cm
77cm


In mijn vakantie ben ik ook nog een aantal keer samen met Quinten gaan snoeken en heb toen ook een aantal mooie snoeken gevangen. Daar zat in Juli ook al een behoorlijke obesitas-snoek bij.


In mijn vakantie werden ook de volgende snoeken nog gevangen.

Augustus

Ook in augustus zijn er nog wat snoekjes gevangen, waaronder deze kleine.


Daarnaast zijn we in de zomervakantie nog een dag gaan zeevissen in Turkije. Hier hebben we een hoop kleine maar wel erg mooie vissen gevangen.




September

De maand September begint meteen goed met een klein snoekje van 40cm op een hele mooie jerkbait.

 De maand September wordt dan weer afgesloten met een mooi getekende snoek van 68cm.

Oktober

In de maand Oktober heb ik een aantal dikke vissen gevangen, hieronder een foto van de 2 dikste snoeken.

Op 23 Oktober ben ik weer met Quinten dezelfde polder ingegaan als op 14 Juli, alleen kwamen er nu "maar" 3 snoeken in een half uur tijd op de kant. Hieronder de foto's


Na de vangsten op bovenstaande stek zijn we het daarna nog even in een woonwijk gaan proberen en ook daar kwam er snoek op de kant.

23 Oktober 2013 gaat dan ook de boeken in als een topdag!!

November

November gaat de boeken in als een erg taaie maand. Ik en Quinten zijn meerdere keren gaan vissen, maar er zijn uiteindelijk maar 3 vissen gevangen in de maand November. Aangezien het er maar 3 zijn, mogen ze allemaal op de foto hieronder.


 December

Aangezien het in December altijd erg druk is op mijn werk en er daarnaast natuurlijk ook veel inkopen voor de feestmaand gedaan moeten worden, is er niet veel tijd geweest om te vissen. Toch zijn er ook in December nog 3 snoeken op de kant gekomen.  Respectievelijk van 65,69 en 57cm.






Ik heb niet alle vangsten in het overzicht gezet, anders had het een iets te lang overzicht geworden namelijk. Zoals jullie kunnen zien hebben Quinten en ik ons prima vermaakt in 2013, en we hopen dat 2014 ons net zoveel (het liefst nog meer) mooie vissen op gaat leveren als afgelopen jaar.

Ik hoop jullie snel weer te kunnen vervelen met een volgend avontuur.

Groeten JP

Geen opmerkingen:

Een reactie posten