dinsdag 7 april 2020

Het is lente!!

Een dag voor het einde van het gesloten seizoen ben ik nog een dagje gaan vissen. Hoewel ik die dag de ene na de andere worp maakte met veel verschillend kunstaas bleef het stil, erg stil.....


Zeker 4 uur gebeurt er helemaal niks, geen volger dus laat staan een aanbeet. Ik besluit op een gegeven moment maar wat foto's van de omgeving te gaan maken.







Zoals jullie op de foto kunnen zien moet er gewoon snoek zwemmen, alleen hadden ze vandaag geen zin. Op de terugweg besluit ik om alleen de bekende hotspots nog te bestoken met kunstaas.

Na heel wat worpen komt er een boeggolf uit de kant en wordt mijn swimbait eindelijk gegrepen. Ik sla aan en kan de snoek drillen. Na al die worpen dan toch nog een beloning!



De snoek was 73 centimeter en mag met de paai gaan beginnen. Ik zet de snoek terug en verder gebeurt er weinig noemenswaardig. Dat was het dan weer voor dit roofvisseizoen. Ik zou zeggen, blijf gezond in deze vreemde periode en.....

Tot een volgend avontuur.....!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten