donderdag 26 juni 2014

In de prijzen gevallen

Ergens in Maart dit jaar zag ik op de website van de algemene Utrechtse hengelsport vereniging (auhv) dat ze een mooi actie hadden in samenwerking met stichting de blauwe vogel '74. Er werden namelijk mooie prijzen weggegeven. Het enige wat je daarvoor moest doen was je mooiste foto met een vis opsturen. De jury zou daaruit 3 prijswinnaars kiezen. De 3e plaats was een dvd, de 2e plaats een dvd pakket en de 1e prijs was een compleet verzorgd 3-daags arrangement in de Efteling, met een verblijf in het aangrenzende park Efteling bosrijk.

Toen ik dat las dacht ik natuurlijk meteen aan de foto van Quinten met de snoek van 110cm. Deze heb ik de volgende dag dan ook meteen ingezonden.



Iedereen kon tot 1 Juni zijn of haar foto insturen en deze werd dan door een jury beoordeeld. Toen ik een week of 2 geleden in mijn pauze even op Facebook keek zag ik ineens de foto van Quinten met zijn snoek staan met daarboven winnaar Efteling actie bekend. Ik klikte snel op de betreffende tekst en kwam op de website van de auhv terecht. Daar stond inderdaad dat de winnaars van de Efteling actie bekend waren, en Quinten heeft dus de 1e prijs gewonnen. Onderaan stond dat de prijswinnaars contact op moesten nemen via een e-mailadres en ik heb dan ook meteen een mail verstuurd. Ik kreeg dezelfde dag nog een telefoontje en daarin hebben we een afspraak gemaakt voor de prijsuitreiking.

Op een maandagavond moesten we rond 19:15 in restaurant de Engel zijn in Houten. We waren natuurlijk aan de vroege kant en moesten nog heel even wachten, maar langzamerhand kwamen de bestuursleden van de auhv binnenlopen. De prijs werd overhandigd door iemand van stichting de blauwe vogel '74 en iemand van de auhv. Natuurlijk moesten er ook nog de nodige foto's gemaakt worden, welke in het najaarsnummer van het blad hengelsport in de domstad komen te staan.





Hierbij wil ik stichting de blauwe vogel '74 en de auhv nogmaals bedanken voor de mooie prijs.

Vaya con dios en tot een volgend avontuur...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten