donderdag 17 mei 2018

Vliegbinden

Tja, en dan heb je er nog een hobby bij. Als je nou alle tijd van de wereld hebt is het geen probleem, maar ik heb teveel hobby's en te weinig vrije tijd zal ik maar zeggen. Maar goed, dit is een hobby voor wanneer ik wel tijd heb, maar om welke reden dan ook niet kan vissen.

Ik heb in de vorige blog al wat van mijn creaties laten zien, maar heb wederom weer iets uit de hoge hoed getoverd.

Als ik bij de bindmaterialen kijk zie ik zoveel materiaal liggen, en dan gaat het creatieve brein aan het werk en komen dit soort creaties tevoorschijn.


Ik maak met een watervaste stift dan nog wat strepen op de streamer en de "pink perch" is geboren.


Ook heb ik gewerkt met synthetisch materiaal en hiervan heb ik een omgekeerde watermeloen gemaakt ;-). Deze streamer noem ik dan ook de watermeloen.



Hieronder zal ik wat foto's neerzetten van de verschillende fases waarin een streamer zich bevindt als ik deze bind.


Uiteindelijk ziet de streamer er dan zo uit.



Elke nieuwe streamer krijgt van mij een naam en deze noem ik "de spits" omdat deze een nogal spitse kop heeft.

Deze creaties moeten nog wel even getest worden om te zien of ze ook nog werken, maar daar later meer over in de vangstverslagen.

Tot een volgend avontuur.....!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten