zondag 10 september 2017

Vissen zonder vis.

Ik ben alweer een aantal keer gaan vissen, maar het lijkt wel of ik een fisher's block i.p.v. een writer's block heb. 

Welke stek ik ook uitkies, het lijkt wel of de vis totaal is verdwenen. Je hebt wel eens een taaie dag zonder vis, maar dan heb je vaak nog wel één of twee aanbeten. De laatste tijd heb ik ook deze niet, dus lijkt het wel of ik in een visloos water sta te vissen. 

Gelukkig is het niet alleen het vissen wat het zo leuk maakt. Als ik al vroeg in de polder loop en me dan het lazarus schrik van een haas die vlakbij mijn voeten uit een hol schiet of de doodse stilte in de polder zijn ook mooi om mee te maken. Natuurlijk ga ik de polder in om vis te vangen, maar dat zat er vandaag weer even niet in. Ik heb nog wel wat foto's gemaakt vandaag en afgelopen keer. 


Zelfs in woonwijken waar normaal wel een snoek te vangen is wil het me even niet lukken. Na de polder even naar een woonwijk gereden maar onderstaande foto zegt genoeg denk ik. 


En is er dan toch nog een stukje plantvrij heb ik dit aan de haak hangen. 


Kortom, ik ben toe aan de herfst en deze kan mij niet vroeg genoeg beginnen. Al ben ik bang dat die planten pas halverwege de winter helemaal zijn afgestorven. 

Tot een volgend avontuur waarbij ik hopelijk wel weer eens een vis mag vangen.....!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten