zaterdag 10 september 2016

Bingo

Evelyn was afgelopen vrijdagavond samen met mijn moeder naar de bingo en Quinten zat met een vriendje te gamen. Aangezien het nog licht was buiten de hengel en het kunstaas maar gepakt en even een uurtje eropuit dan maar. 

Aangezien ik niet heel veel tijd had voordat de zon onder zou gaan dus naar een stek in de buurt gereden. Daar aangekomen besluit ik om met de 4play te gaan vissen. Na heel wat worpen moet ik de zonnebril afzetten, deze maakt het te donker om goed te kunnen zien waar ik het kunstaas neergooi. Zonder zonnebril is het nog uitstekend te doen en ik vis dus vrolijk door. 

Als ik op een inrit sta van een boerderij laat ik de 4play wat zenuwachtige bewegingen maken naast de inrit in het water. Uit het niets klapt er een snoek vlak voor mijn voeten op het kunstaas, BINGO!! Na een mooi gevecht heb ik de snoek in mijn handen als de boer aan komt lopen en vraagt of hij een foto moet maken. Dat is makkelijker dan de zelfontspanner dus zeg ik volmondig; graag!



Ik meet de snoek nog even op en deze blijkt 80cm lang te zijn en zit daarbij ook al behoorlijk aan zijn gewicht. Ik loop richting de waterkant en zet de snoek weer terug in de sloot. Inmiddels begint het toch wel donker te worden en ik begin dus aan de terugweg naar de auto. 


Tot een volgend avontuur.....!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten