zaterdag 4 juni 2016

Kort, maar krachtig

Vandaag had ik tussen alle bedrijven door een uurtje tijd om wat kunstaas nat te maken. Snel in de auto en richting een stek vlakbij huis. In 1e instantie richting de plek gereden waar ik afgelopen zondag dat monster ving, maar er was een evenement aan de gang en er was nergens parkeerplek. Dus toen maar doorgereden naar een ander plekje in de buurt.

Daar begin ik met de Westin Rawbite waar ik in eerste instantie niet veel vertrouwen in had, maar na zondag toch een kans verdient. Na een aantal worpen is er een bonk op de rawbite en als ik aansla stormt de snoek mijn kant op. Ik zie dat het weer een leuk formaat is en ze springt ook nog een een paar keer mooi uit het water. Om de vis te landen klim ik over een hek en omzeil zo de brandnetels en ander onkruid. Als de vis voor de kant ligt maak ik een foto van de snoek.




Ik haal de snoek op de kant en haal de dreggen uit de bek van de snoek en hou het meetlint erlangs. Deze snoek blijkt 72cm te zijn en mag natuurlijk op de foto. 



Het was vandaag kort, maar krachtig!

Tot een volgend avontuur.....!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten