zondag 30 november 2014

hengelsport & botenbeurs 2014

Vanmorgen ben ik rond 9:30 op de fiets gesprongen en naar de hengelsport & botenbeurs 2014 geweest. Daar aangekomen bleek het al erg druk te zijn bij de jaarbeurs. Er waren erg veel hengelsportliefhebbers maar ook was er het grote Zapp sinterklaasfeest. Dan kan je natuurlijk wel raden hoe het met de parkeerplaatsen was, juist VOL! Dan is het maar goed dat ik niet zo ver bij de jaarbeurs vandaan woon en dus lekker met de fiets kan gaan.

Eenmaal binnen merk ik ook dat ik niet de enige bezoeker ben.



Na de kaartcontrole waan je je als hengelsportliefhebber in het walhalla van de hengelsportwinkels. Overal waar je kijkt staan hengels, kunstaas, lokvoer, visboten en noem maar op of het is aanwezig.

Ik loop een aantal stands langs en maak hier en daar een praatje met een verkoper of een beursbezoeker. Ik heb in de stand van Ahoy hengelsport nog een leuk gesprek met een paar Belgische roofvissers en na een klein kwartier geluld te hebben loop ik weer verder. Hieronder nog een aantal foto's van de beurs.




Bij onderstaande foto voelen de roofvissers zich als een kind in een snoepwinkel ;-)



Natuurlijk ga ik niet met lege handen naar huis en heb onderstaande artikelen van de beurs meegenomen.


Bovenstaande bait heeft een ivoorkleur maar deze bait is ook "Glow in the dark".


Het was weer een leuk jaarlijks bezoek aan de hengelsport & botenbeurs, tot volgend jaar!

En voor de trouwe lezers, tot een volgend avontuur...!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten